1. Jak si vybrat správnou vůni?

Správný výběr vůně je velmi důležitý, protože vůně může navozovat příjemné pocity, ale může působit i negativně na psychiku člověka. Vůně se testují aplikací na teplá pulzující místa: vnitřní stranu zápěstí a lokte. To znamená, že najednou můžeme otestovat až 4 vůně. Po jejich aplikaci se začne prudce vypařovat alkohol. V případě jeho vdechnutí se vám spálí část čichových buněk a váš čich již nebude moci rozeznávat vůně, a to až na několik hodin. Takže během prvních 10 min se vypařuje rychle prchavé líh, dalších 10 min se složky parfému spojují s vaší pokožkou a vašim PH, přičemž nadále prchají rychle prchavé esence. Teprve po 30 minutách dosáhne aplikovaná vůně takového zabarvení, které vás bude provázet po celý den. Protože nejste zvědaví, jak voní rychle prchavý líh, ale chcete vědět, jak parfém splynul s vaší pokožkou a její PH a jak budete vonět po celý den, proto při testování vůně si dejte závazek, vydržet nevoní 30 min po aplikaci, zjistíte, že se to vyplatí.

2. Mohou Vám parfémy, vzhledem k tomu, že jde o dobrou napodobeninu, způsobit také různé alergie ?

Nevzpomínám si na žádné stížnosti od zákazníků FM, které by se týkaly vyvolání alergií. Žádné stížnosti nezaznamenali ani přímo v FM. V tom případě je alergická na jednu složku toho parfému … i kdyby si použila originál, který by obsahoval stejnou složku, tak by tu reakci měla.

3. Jsou to napodobeniny?

Někteří říkají, že jsou to levné napodobeniny a že se to nepodobá, ale když se to nepodobá, tak to nemůže být napodobenina. Je to orginál a když ješte pěkně voní, tak nemá chybu. Spolupracujeme s německou firmou DROM, kde se vyrábějí vůně pro parfumerie a pro FM. FM GROUP je finálním výrobcem produktů s originálním označením FM, ve kterých použité originální esence společnosti Drom jsou identické s vůněmi světových značek jako je HUGO BOSS, DOLCE GABBANA, CACHAREL, GUCCI a pod. Jako jediná firma na světě má právo tyto originální esence, které nelze patentovat, plnit do svých flakónů.

4. Jaký je rozdíl mezi toaletní vodou, parfémovanou vodou a parfémem?

Toaletní voda – (Eau de toilette) – obsahuje 4-8 % vonných esencí.

Parfémovaná voda – (Eau de parfem) – obsahuje 8-15 % vonných esencí.

Parfém – obsahuje 15-30 % vonných esencí a vydrží vonět nejdéle.

Nabízené parfémy obsahují 20-30 % vonných esencí – dámské parfémy.

U pánských parfémů se jedná o parfémované vody s 16-24 % – ním obsahem vonných esencí.

5. Pokud si chci objednat parfém, jak zjistím, s kterou vůní je identický?

Na vyžádání Vám pošlu seznam vůni, ze kterého si můžete vybrat. Pokud se jedná o konkrétní vůni (např. Dolce & Gabbana …), stačí mi napsat její název a značku.

6. Když jsou tak kvalitní, proč jsou tak levné?

To co slibuje vůně dalekého světa a co se zdá být drahou kapkou z Paříže, New Yorku, má svůj původ v německé firmě DROM. DROM je světový gigant na vonné esence a exkluzivní partner nadnárodní společnosti FM Group WORLD. Originální olejové esence Dolce Gabbana, Hugo Boss, Christian Dior, DKNY … jsou v FM Group pod čísly 33, 52, 56, 110 … Názvy vznikly následně u výrobců, kteří oslovili celebrity. FM Group jako jediná firma na světě má právo tyto originální esence, které nelze patentovat, plnit do svých flakónů, proto jsou TOTOŽNÉ!!! Neplatíte zbytečné tisíce za značku ani za flakón, který jen prázdný stojí 1000 Kč a tak ho vyhodíte.

7. 375 Kč za parfém? Tak levný parfém přece nemůže být kvalitní.

Není to pravda. Parfémy FM Vám nabízejí dvojitou záruku kvality:

1. při jejich výrobě se používají kvalitní vonné esence, které FM nakupuje od společnosti DROM – světového lídra na trhu s vonnými esencemi – s více než 100 – letou historií

2. parfémy FM obsahují vysokou koncentraci těchto esencí – až 30% – díky čemuž Vám dokážou vonět opravdu dlouho.

Společnost DROM zásobuje 80% světového trhu s vonnými esencemi. Stejné esence jako v parfémech FM jsou také v parfémech, které znáte z reklam nebo z parfumérií. Ne všechny parfémované výrobky jsou stejně kvalitní. Liší se obsahem vonných esencí. Podle evropské normy existují tyto druhy parfémovaných výrobků:

Aftershave – voda po holení. Parfemace: 1-3 %

EDC – Eau De Cologne – kolínská voda. Parfemace: 3-5 %

EDT – Eau De Toilette – toaletní voda. Parfemace: 4-8 %

Právě toaletní vody se prodávají v parfumeriích nejčastěji. Je to proto, že jsou levnější než parfémované vody nebo parfémy (kvůli nižšímu obsahu vonných esencí). Toaletní voda vydrží vonět asi 2 hodiny, pak je nutné aplikovat znovu.

EDP ​​- Eau De Parfum – parfémovaná voda. Parfemace: 8-15 %

Díky vyššímu obsahu vonných esencí vydrží vonět déle a netřeba ji aplikovat tak často jako toaletní vodu.

Parfém – parfém. Parfemace: 15-30 %

Má nejvyšší obsah vonných esencí. Díky tomu vydrží vonět i celý den, bez nutnosti jeho opakované aplikace.

Parfémy jsou obvykle nejdražší, právě kvůli jejich vlastnostem. Není nic výjimečného, ​​že stojí mnoho sto Kč. To však neplatí pro parfémy FM.

8. Proč jsou FM parfémy tak levné?

Produkty FM mají výborné ceny právě díky přímému (tzv. síťovému) marketingu a způsobu prodeje. V ceně produktů FM neplatíte za položky, které zvyšují konečnou cenu parfému – za složitý systém distribuce, složený z importérů, velkoobchodu a maloobchodu, drahé reklamní kampaně na podporu prodeje, ani provizi pro celebritu, která parfému půjčila své jméno.

Vyrobit parfém není drahé. To, co parfémy prodražuje, jsou obrovské reklamní kampaně, poplatky za známé jméno či náklady na pronájem prostor a platy prodavačů. Za toto všechno běžně platíte, když si kupujete parfém.

Parfémy FM jsou jiné. Společnost FM Group při prodeji svých parfémů vypustila položky, které zbytečně navyšují cenu pro konečného zákazníka – pro Vás.

Parfémy FM se prodávají přímo konečným zákazníkům, což znamená obrovské úspory nákladů a tedy i výrazně nižší cenu za parfém.

FM vynechává některé z kroků běžného způsobu prodeje a díky tomu dokázala snížit konečnou cenu parfémů aniž utrpěla jejich kvalita:

1. klasické parfémy FM jsou baleny do stejných elegantních flakonů, které se vyrábějí v obrovských sériích a cena za jeden flakón je tak nižší

2. parfémy FM nemají jména známých osobností – důležitý je přece kvalitní obsah, nikoli známé jméno herečky či zpěvačky

3. parfémy FM nepotřebují reklamu

4. parfémy FM se neprodávají v běžných kamenných prodejnách, ale přímo konečným zákazníkům – Vám

To, že FM neplatí drahé reklamní kampaně a prodává své výrobky přímo konečným zákazníkům, je obrovská šance pro Vás.

Kromě toho, že můžete kupovat kvalitní, ale levné parfémy pro sebe či své blízké, můžete i vydělat. Doporučte parfémy FM dalším lidem a Váš výdělek může dosáhnout velmi zajímavých hodnot – záleží jen na Vás.

9. Co všechno je obvykle součástí ceny za parfém?

1. náklady na výrobu parfému

2. provize pro návrháře flakónu (lahvičky)

3. náklady na výrobu relativně malé série flakónů pro jeden parfém

4. provize pro osobu, která parfému “půjčila” své jméno

5. reklama – platí se všude – v televizi, rádiích, časopisech, na billboardech, internetu …

6. pronájem prostor a zisk velkoobchodníka

7. pronájem prostor parfumerie – obvykle vysoká částka, vzhledem k tomu, že parfumerie musí být umístěna na frekventovaném místě aby měla dostatek zákazníků

8. platy prodavačů v parfumérii

9. zisk parfumerie

10. doprava k velkoobchodníkovi a pak do parfumerie

Jak vidíte, v konečné ceně za běžný parfém platíte za mnoho položek, které s parfémem přímo nesouvisejí.

10. Proč si někteří lidé kupují levné voňavky v cenách od 100 Kč do 180 Kč na trhu nebo v obchodních stáncích a ne u nás?

Mnozí z nich nejsou s jejich kvalitou spokojeni. Ty vůně vydrží krátce, změní zabarvení, a pod. Výhodou vůní FM je vysoká kvalita, příjemná cena a vedle koupě parfémů a jiných produktů FM si může člověk vydělat jejich prodejem a také získat zajímavé slevy na nákup dalších produktů.

11. Proč není v nabídce parfém FM 238? Bude ještě nebo se chystá jeho náhrada?

Tyto výrobky byly určitě dobré, ale FM Group World měl pravděpodobně důvod pro jejich vyřazení z nabídky (nemyslím si, že se týkal kvality). O vyřazování produktů nerozhodujeme my, dělá se průměr prodejnosti ve všech zemích FM Group a produkty, které se alespoň na celém světě moc neprodávají, jsou postupně vyřazeny. To se týká i vůní parfémů. Ty se časem mění za nové vůně, trendové.

12. Proč některé vůně FM voní jinak?

Já jsem zkoušel originál Light Blue a to víc krát a ještě i nyní, pokud ji u někoho všimnu, tak profesionálně deformovaný, si ji hned vyzkouším. Popravdě, někdy mi naše FM33ka Voní úplně stejně a někdy až na 98 % a to je těmi externími faktory. A ještě zmíním jednu mou bývalou kolegyni z JT, která dovážela z Rakouska originály za 70 % ceny a ve velkém je prodávala v práci kolegyním a vydělávala na nich i 100 Kč na kusu a tak si ještě přivydělávala. Nebyla škrob a mohla si dovolit koupit i originály, ale ode mne si brala FM33ku, přičemž ona prodávala originály kolegyním. Když jsem odcházel pryč z firmy, tak se zaregistrovala a nyní prodává kolegyním originály, ale také FM. Přitom nadále používá FM33ku a ještě i další vůně od FM, neboť je jí líto dávat veliké peníze za prakticky totéž.

13. Jakou mám záruku, že v případě nabízení FM parfémů o kterých říkáte, že jsou kvalitnější než originály, nebudu mást lidi značkou, která není originál?

Naše parfémy jsou originální značky FM. Všechny produkty FM obsahují vůně od firmy DROM, kde vyrábějí vůně i pro kamenné obchody-parfumérie. Důležitou informací je, že FM prodává své produkty z esencí největšího výrobce esencí na světě – společnosti www.drom.com, která je dodavatelem esencí do většiny originálů, zajišťuje esence také pro naše výrobky. Tato je zároveň výrobcem a producentem značkových vonných esencí se 100 – letou historií a tvoří 80 % světového trhu. Má své zastoupení např.. v Německu, Francii, Anglii, USA, Japonsku, Austrálii, Číně, Brazílii …

14. Proč mají vůně společnosti FM označení “FM číslo”?

Poměrně velkou část ceny, kterou platíte za běžný parfém v kamenné prodejně, tvoří provize pro celebritu, která tomuto parfému propůjčila své jméno. Právě kvůli tomu mají parfémy a výrobky FM označení “FM číslo”. S FM Group neplatíte žádné známé osobě za to, že máte parfém, na kterém je její jméno.
Díky tomu mají výrobky FM tak skvělou cenu. FM se soustředí na kvalitu. Staňte se členem FM GROUP a pochopíte, když si koupíte svůj první FM parfém.

15. Jak mám rozeznat, který vzorek je klasický a který s feromony, když jsou u obou stejná čísla ?

Vzorek vůně je pro všechny produkty s danou vůní. Čili pokud někdo očichá vzorek číslo 33, tak stejně bude vonět i parfém, parfém s feromony, sprchový gel, deodorant i tělový balzám. Feromony jsou látky, které se přidávají do parfémů, ale člověk je vědomě nezaregistruje čichem, čili ani si nevšimne, že je cítí.

16. Jsou čisticí prostředky ve formě koncentrátu? V jakém poměru se používají?

Výrobce čisticích prostředků FM For Home mi potvrdil, že koncentrované jsou následující výrobky z naší nabídky: aviváže, přípravek na laminátové podlahy, čistící pasta na kovy a také prostředky na mytí nádobí Aloe Vera a Red Citrus.

Máte více otázek?
Pokud máte více otázek, kontaktujte nás.