FM GROUP začala v září 2004, kdy Artur Trawiński, podnikatel z Vratislavi, která byla založena FM GROUP Polska společnost. Jeho rychlý mezinárodní vývoj byl tak velký, že v roce 2007 FM GROUP World společnost vznikla. Nyní FM GROUP produkty jsou k dispozici v mnoha zemích na šesti kontinentech. Jeho velký úspěch byl většinou postaven na vysoce kvalitní produkty a obchodní systém, které jsou distribuovány v – multi-level marketing (MLM). Network marketing je založen na přímých spotřebitelů doporučení a dlouhodobé spolupráce vazeb založených na důvěře. MLM dává jedinečnou příležitost rozvíjet své vlastní mezinárodní podnikání.

Zpočátku FM GROUP World Společnost byla většinou spojena s parfémy a parfémované výrobky. Dnes je jeho portfolio produktů je založen na několika významných značek:

– Federico Mahora: vysoce kvalitní parfémy, eaux de Parfum a péče o tělo vonící kosmetice je rozdělen do výjimečných kolekcí pro muže a ženy, jako je kůže LAB a SPA Senses;

– MAKE UP: make-up kosmetika v široké škále barev a atraktivních tvarech;

– FOR HOME: účinné čistící produkty, autokosmetika – FM GROUP CAR CARE a kosmetika pro zvířata – FM GROUP PETS;

– FM Mobile: mobilní operátor a Internet poskytovatel dočasně k dispozici pouze v Polsku, je určena hlavně pro distributory FM GROUP.

FM GROUP posláním je poskytovat vysoce kvalitní produkty ve velmi dobrém cenové rozpětí přímo klientovi v domácnosti mimo tradiční sítě obchodů. Naším cílem je neustálé zlepšování našich služeb kvalitu a neustále rozvoje. Vytváříme ideální podmínky pro mikropodniku podporované profesionálním týmem obchodní školení. Jako rodinný podnik víme, jak ocenit význam dobrých vztahů a dluhopisů, na kterých budujeme naši vzájemnou celosvětový úspěch.

FM GROUP ve světě:

– Více než půl milionu distributorů po celém světě,
– Asi 600 zaměstnanců v našich kancelářích na každém kontinentu,
– 300000000 bodů obratu ročně,
– Široký sortiment výrobků: parfémy a parfémované výrobky, make-up kosmetika a čištění výrobky,
– Katalogy publishedin 26 jazyky,
– Mnoho prestižních ocenění: Obchodní Gazely 2010 a 2011, Customer Laurel – Discovery of 2011, Art of Packaging 2010 za nejlepší obalový design (Spa Senses sbírka), Cult kosmetiky 2011 (pro cukr rty křoví) a Swiat kobiety čtenáři ocenění – Super produkt 2011 (Spa Senses kolekce).

V roce 2009 majitelé FM GROUP značky, Katarzyna a Artur Trawiński, se sídlem Golden Tulip Foundation – charitativní organizace, která účinně zvyšuje finanční prostředky s cílem uvést humanitární a rozvojové pomoci a bojovat proti sociálnímu vyloučení. Nadace je první úspěch je postavena škola v Mosambiku.

 

history

FM GROUP VE SVĚTĚ ZDE