Produkty FM nejsou imitace. Klasické imitace, které lze koupit na trhu, nebo od pouličních prodejců, jsou napodobeniny, které napodobují originály hlavně svým obalem. Na první pohled to vypadá jako originál, ale někdy místo názvu Hugo Boss je napsáno Bross, nebo nikoli Lacoste ale Lacroste apod. Hlavním znakem imitace je vzhled k nerozeznání od originálu, přičemž důraz se klade na obal ale ne na kvalitu vůně. Imitace mají upoutat zákazníka svým obalem a nikoli svým obsahem. Není důležité, jak imitace voní. Proto imitace voní jinak, než originální vůně, často se ta vůně po nastříkání po krátkém čase změní (říká se tomu, že se vůně zlomí) a imitace v mnoha případech vydrží vonět krátce. Proto zákazník koupí imitace kupuje pouze obal s téměř bezcenným obsahem. Jakou užitnou hodnotu to pro zákazníka má? Téměř žádnou.

U většiny produktů FM zákazník dostává maximální užitnou hodnotu, protože dostává mimořádné kvalitní vůni s vysokým obsahem esencí (parfémy FM obsahují 16 až 20% esencí, přičemž originální toaletní vody jich obsahují pouze 4 do 8%) a tím dlouhou výdrží za co nejnižší cenu. Proč si lidé kupují voňavky? Přece aby příjemně voněli. A to jim poskytuje FM za přijatelné ceny. Pokud jde dáma do práce nebo na schůzku, reprezentuje ji kvalitní vůně a nikoli obal. Vždyť lidé nenosí flakón pověšený na opasku nebo na oblečení jako dekoraci. Doprovází je pouze vůně. Konec konců, po spotřebování vůně se flakon stejně vyhodí. Proto FM jako první společnost na světě nabízí v oblasti parfémové kosmetiky maximální kvalitu dostupnou pro všechny zákazníky. Dodavatelem esenci do parfémů FM je nadnárodní společnost Drom www.drom.com s pobočkami a výrobními závody na každém kontinentě kromě Antarktidy, a která dodává esence také do originálů.
Co se týče originálů, nabízejí také kvalitní vůni, v mnoha případech v pěkném flakónu s imageovým názvem, ale za jakou cenu? Za vše hovoří citát z knihy Parfémy a jiné voňavky od autora Nigela Grooma, str.11.” Pak je začali, jako např. – Jean Lanvinová, prodávat v obchodě. Brzy přišli na to, že na voňavkách mohou vydělat více, než na šatech. Dámská krejčovství slavných firem, jako Dior, Givenchy, nebo Yves St. Laurent, mohou být zcela dotovány zisky z úspěšných Složení kompozic. Samozřejmě, voňavka se neprodává sama a obrovské průmyslové odvětví parfumerie může prospívat také díky marketingovým metodám. Uvedení jednoho produktu na celosvětový trh může dnes stát několik miliónů dolarů, ale zisk z úspěchu stojí skutečně za to … ” Co myslíte, kdo zaplatí nákladnou reklamu v médiích, propůjčení drahého jména od známé celebrity, náklady na nájmy obchodů a drahou marži obchodníků? Přece zákazník.

Zkrátka máte na výběr následující možnosti:

1. imitace – obal podobný originálu, málo kvalitní vůně za dostupné ceny  (200 Kč – 350 Kč)

2. originály – kvalitní vůně, pěkný obal za cenu dostupnou pro všechny (1200 Kč – 2700 Kč a více)

3. parfémy FM – kvalitní vůně s esencemi od renomovaného dodavatele, příjemný obal, nízká cena (350 Kč – 495 Kč, v případě 50 % akční slevy pouze 200 Kč!)


Je na Vás a Vašich zákaznících, kterou alternativu si vyberete.