Ceny originálních parfémů v parfumeriích jsou pro mnohé cenově nepřístupné. Stojí obvykle od 800 Kč do 2700 Kč, přičemž některé i víc, samozřejmě v závislosti na značce, množství a koncentraci esencí. V ceně originálních parfémů je často zahrnut vysoký honorář známé hvězdě, která propůjčila voňavce své jméno, vývoj a výroba drahého flakónu, který navrhl designér, drahá reklama v médiích (TV, tisková média, internet…), marže velko a maloobchodu.

Pokud si koupíte parfém od distributora společnosti FM GROUP, neplatíte za drahou značku, za drahý flakón, který se v konečném důsledku vyhodí a ani Vás nedoprovází po celou dobu např. v práci nebo na setkání, jen vůně. FM GROUP neplatí za drahou reklamu v médiích a distribuce je přímá, což znamená, že na území ČR je jediný sklad a registrovaní členové objednávají přímo v tomto skladu. Reklamu společnosti FM GROUP dělají zaregistrovaní členové svým projevem, prezentací, upraveným zevnějškem a vůní. Flakóny a obaly pro různé vůně jsou stejné. Takto je dosaženo maximální možné snížení ceny proti cenám produktů jiných značek.

Zákazník zakoupením produktů FM GROUP platí pouze za mimořádně vysokou kvalitu vůně, a proto za málo peněz získává maximální užitnou hodnotu. Produkty FM GROUP mají jeden z nejvyšších poměrů mezi hodnotou a cenou ze všech srovnatelných výrobků na trhu. Zkuste najít kvalitní parfém za 350 Kč v parfumerii nebo u jiného výrobce, nebo dokonce za 170 Kč což je cena parfémů FM, samozřejmě v případě pokud byly dosud v akci některé vybrané vůně.

CESTA PARFÉMU K ZÁKAZNÍKOVI

cena